vrijdag 26 juni 2015

DIY zig-zag boekje

Deze DIY stond al een tijdje op mijn lijstje om te maken.
Op de blog van Rensina vond ik het idee van dit zigzag boekje.
Met instagram foto's die ik liet afdrukken, wilde ik graag wat leuks doen.
Je kunt ze natuurlijk inplakken 
maar ik vond dit ook een erg leuke manier om deze foto's te gebruiken.
Voor een hele duidelijke uitleg hoe je dit boekje maakt verwijs ik je graag door naar Rensina's blog.
Hier vind je stap voor stap met foto's uitgelegd wat de bedoeling is.

Bij deze dan mijn versie:





 De foto's zocht ik uit op kleur en maakte zo een selectie voor de voor- en achterkant.
Mocht je een leuk persoonlijk cadeautje willen maken dan is dit zeer geschikt.
Strikje erom en klaar :-)

Fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Wat is jou versie mooi geworden zeg!
    Lekker clean met de witte achtergrond, zo springen je mooie foto's er heel goed uit.
    Bedankt voor het delen van mijn blog.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf idee , ik ga ff kijken
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen