zondag 18 mei 2014

Give-away

Hallo allemaal,

Na een hele tijd van afwezigheid ben ik er toch eindelijk weer.
Ik schreef ik in mijn vorige post dat ik weer zin had om te bloggen
en energie om nieuwe posts te maken maar toch bleek dat een tijdje later anders te zijn.
Daarom besloot ik even  tijd voor mezelf te nemen.
Nu ben ik toch echt weer terug en heb gelijk iets leuks voor jullie: Een mooie give-away!

Deze mooie waterkan komt van Rosti-Mepal.
Vooral met dit mooie weer een heerlijke aanwinst..






Ik mag een waterkan "Flow" weggeven!
En er is keuze uit 3 verschillende kleuren,
klik hier om te kijken welke je zelf het mooist vindt..

Wil je graag meedoen met deze give-away?
Laat dan een reactie achter onder dit bericht,
en vermeld hierbij gelijk welke kleur je het mooist vindt.
Deze give-away op je eigen blog delen mag!

De winnaar maak ik 28 Mei bekend..

Ben je benieuwd naar alle andere producten van Rosti Mepal?
Neem dan een kijkje in hun webshop (klik hier)

Ik ga nu eerst kijken of ik alle achterstand een beetje in kan halen
door alle ongelezen post van jullie na te lezen :-)


17 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg gemakkelijk voor de bouwvakkers die hier deze zomer (met hopelijk warm weer) werken.
    Dus ik doe graag mee, stootvast en dan in de mooie transparante kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee met de Give Away, ik zal hem van de week ook nog even delen op mijn blog.
    Ik doe graag mee voor de transparante versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je weer terug bent en gelijk met een te gekke give-away!
    Ik doe zeker mee, want in de zomer heb je natuurlijk veel dorst en dan is zo'n mooie waterkan zeker fijn om te hebben.
    De kleur transparant lijkt mij het mooist.
    Fijne zondag, Rensina
    ps. ik deel je give away zeker op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link naar het bericht, http://theezakjes-rensina.blogspot.nl/p/give-away-tips.html

      Verwijderen
  4. Fijn dat het weer beter met je gaat.
    Leuke give away...ik ga voor transparant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om weer een post van je te lezen! En dan meteen ook nog zo'n leuke giveaway. Ik doe graag mee, ik zou de lime versie willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige spullen hebben ze, ik mocht laatst ook al iets moois weggeven. Het is dat ik al genoeg waterkannen heb dus ik geef graag iemand anders de kans. Mooe foto's heb je ervan gemaakt, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het weer wat beter met je gaat....leuk weer een
    berichtje.
    Fijne Week Lisanne.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk.En fijn dat je weer terug bent.
    Ik zou graag mee doen en ga voor de blauwe versie.
    Rustig aan en geniet van de zon.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, Lisanne, ik doe graag mee met deze leuke give-away! Ik ga voor de transparante-versie. Ik zet je give-away ook op mijn blog. Succes.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie, wat leuk! De blauwe is favoriet..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lisanne, vandaag je blog ontdekt, ik ben fan. Fijn dat je weer 'terug bent', ik ga je volgen!
    Waterkannen heb ik al genoeg, dus deze laat ik voorbij gaan....al is dit exemplaar wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer terug bent en dan direct met zo'n leuke give away. Ik doe mee! Transparant vind ik het mooiste. Ik ga ook even een linkje plaatsen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom terug!
    En wat een mooie manier om terug te komen, met een prachtige give away!
    En, ik doe mee, die blauwe kan wil ik wel winnen...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Lisanne,
    Ik heb je blog gevonden hoor! erg leuk!
    Lekker creatief...
    en natuurlijk win ik graag die mooie waterkan,
    ik ga voor transparant!
    Groetjes Henritha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Leuke give-away, Ik doe graag mee. Heb nu al zin in de zomer
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Leuke give-away, Ik doe graag mee. Heb nu al zin in de zomer
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen