zondag 26 januari 2014

Sneak preview

Gelukkig ben ik weer helemaal beter :-)
En in deze post een kleine sneak preview!






 Met m'n oudste zus ben ik plannen aan het maken
om onze eigen webshop op te zetten.
Wat we precies gaan verkopen blijft nog even geheim,
het enige wat ik al kan vertellen 
is dat deze kaarten er bij zitten.

Afgelopen week haalde ik de eerste proefdrukken op bij de drukkerij.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Zodra we wat concretere plannen hebben
laat ik het natuurlijk weten!

 Het roze kussen kocht ik al een tijdje geleden
en het grijze kleed met print is een nieuwe aankoop,
deze kocht ik bij  HEMA.
De woonketting maakte ik zelf met verschillende houten kralen..

Ik wens jullie nog een fijne zondag!



20 opmerkingen:

  1. Dat kleed van de Hema blijft leuk. Jeetje wat een hoop bloggers starten er met kaarten he? Leuk hoor, ze zijn ook allemaal zo verschillend en kaarten versturen of ophangen blijft leuk. Ik kom binnenkort ook met iets nieuws, hoop dat jullie het leuk vinden. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kleed mooi, ik had hem pas gezien, een mooi item in je woonkamer.
    Leuk je plannen hoor, de kaarten ziener al veelbelovend uit.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Lisanne! Ik ben benieuwd naar de rest :)
    Mag ik vragen waar je de kralen voor de ketting gekocht hebt? Wil zelf ook graag zoiets maken.
    Fijne dag! Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn vast leuke plannen! Je kleed vind ik erg mooi!

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kaarten zien er erg leuk uit! Ik ben benieuwd naar het vervolg.... Weer prachtige foto's zo zeg! Mooie plaid, mooi kussen, mooie kralen, mooie kaarten.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten...en succes met je nieuwe onderneming...gaat vast goed komen..want je bent heerlijk creatief:)

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaid, daar kun je nooit genoeg van hebben. Niet alleen om lekker onder te kruipen, maar ook mee te decoreren. Geeft zo'n behaaglijk sfeertje, hmmm.
    Spannend jullie plannen! Zal vast een succes worden.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOIE KRALEN KETTING,KUSSEN EN MAAR ZEKER OOK HEEL MOOI ZIJN JE KAARTEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd naar jullie plannen...leuk hoor, iets voor je eigen beginnen.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaarten en mooie foto's hoor! Succes met je/jullie plannen! Ik hou het in de gaten;)
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg, heel veel succes! Ben heel benieuwd wat het gaat worden!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk, veel succes!
    Vind de kaarten hartstikke leuk dus ben erg benieuwd wat er nog meer verkocht gaat worden.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie plaatjes! Ben benieuwd wat jullie gaan verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat leuk, ben benieuwd! Fijne avond. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk ja! En een heerlijk kleed, heeft me gisteren ook goed warm gehouden:-)
    Op naar de10.000 met de kaarten, bestellen maar mensen!
    Love love love noekie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Lisanne, ik ben benieuwd naar de verdere inhoud van jullie webshop!
    Je houdt ons vast op de hoogte, hè?

    Fijne avond!

    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend en wat leuk dat je dat samen met je zus gaat doen! We zullen nog even geduld hebben maar de kaartjes zien er al super uit.
    Fijne avond.
    -X- Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lisanne, Ik ben benieuwd naar jullie webshop, klinkt erg leuk om te doen als familie! En die kralen vind ik ook erg tof, waar heb je die gekocht? Groetjes! Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wanneer is het zover? Leuk

    BeantwoordenVerwijderen