zondag 23 juni 2013

Love

Heerlijk een weekend vrij! 
Ik maakte dit schilderijtje..
De letters had ik al heel lang in de kast liggen 
maar omdat ze eigenlijk allerlei kleuren hadden wist ik niet wat ik ermee moest..
Tot ik bedacht dat ik ze gewoon kon schilderen..
Dus canvas doek erbij en plakken maar ;-)



Verder had ik gisteren een babyshower van mijn zus..
Erg gezellig en natuurlijk met heerlijke hapjes en drankjes:



En dit vond ik wel de mooiste foto:



Fijne zondag nog!

Liefs,

Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke taart en wat is je schilderijtje leuk geworden! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker aan de knutsel met een leuk resultaat.
    Wat een mooie taart....
    Maar de laatste foto is natuurlijk super!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, hou van simpele DIY;s :)

    Groetjes,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk doe het zelf projektje!
    En die taart ziet er heerlijk uit!.
    En ik wens je zus een fijne zwangerschap toe!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schilderijtje is heel erg mooi geworden en wat een prachtige tekst!
    Hmmm die taart!!!! Is dat een kwarktaart? Hoe krijg je zo mooi die lange vingers erom?
    Oh inderdaad die foto is wel heel mooi.....de liefde voor het kindje in haar buik uitgebeeld zonder woorden!
    Prachtig!
    Fijne dag! Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, zo'n schilderij. Volgens mij is de tekst van Hazelaar en Hazelaartje, enig boekje. Mijn kinderen hebben dit boekje stuk gelezen. Eerst las ik het ze voor, met allerlei andere stemmetjes. Wat een lol hadden ze daarmee!
    Je taart ziet eruit als een Charlotte Russ. Dan werd er ook altijd met een sierlijk lint de koekjes bij elkaar gehouden. Hij ziet er heerlijk uit!
    En de laatste foto behoeft geen woorden, behalve: mooi!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave foto's!
    En wat een leuk idee van het schilderij!
    Leuk dat je dit even deelde.

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tekst, dat zei ik altijd tegen mijn jongste zoon als hij ging slapen.
    En dan antwoordde hij met "Ik veel verder!!!" pff, waar blijft de tijd.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!!

    Wat een super leuk schilderijtje! en eigenlijk zo simpel lijkt me?
    en die aardbeientaart lijkt me ook heerlijk!!!
    Ik ben bij je blog gekomen via een andere blog.
    maar wat heb jij ook een hele leuke blog. Ik ga je ook volgen;)

    tot lees!!
    bisou,
    Wendy
    (maison-de-wendy)

    BeantwoordenVerwijderen