zondag 2 juni 2013

Kleur

Het werd weer hoog tijd voor een post van mij dus op deze prachtige zondag een post met een beetje kleur:-) 

Ik ben op dit moment bezig met een leuk nieuw haakproject.. Wat het wordt blijft nog even een verassing maar deze foto laat alvast een stukje zien.. Hier word ik wel vrolijk van!


Afgelopen week ben ik een dagje in Arnhem geweest. En een bezoekje aan Dille&Kamille hoorde daar natuurlijk bij.. Het blijft een heerlijke winkel om in rond te struinen.. Ik kocht er een grote weckpot en maakte hier zelf een label op.. Dus nu hebben mijn waxinelichtjes een mooie plek om te wachten tot ze gebruikt worden :-)


Ook kocht ik bij een schattig kaartenwinkeltje nog wat mooie kaarten.. Jammer om op te sturen dus ze blijven nog lekker hier in huis staan!



Geniet nog even van deze mooie dag! Ik ga weer heerlijk naar buiten..

Liefs,

Lisanne


6 opmerkingen:

  1. Je haakwerk ziet er vrolijk uit! Benieuwd wat het wordt.
    En Dille & Kamille is inderdaad een hele leuke winkel met zoveel leuke dingen.
    Ik wens je nog een fijne dag veder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te haken hoor, vooral met vrolijke kleurtjes.
    Bij Dille & Kamille is het leuk winkelen.....ik ga vaak naar Amersfoort en loop er altijd binnen en
    ga natuurlijk niet met lege handen naar huis.
    Geniet van je leuke aankopen, de kaarten zijn idd heel erg leuk.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat haken...ik ben het nog volop aan het leren .....heb er nog geen geduld voor....
    Leuk je weckpot!
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent goed bezig! Wordt leuk!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er lekker kleurig uit! Leuk ook die weckpot en kaartjes.
    Fijne avond!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee met die pot vol waxinelichtjes. En die kaarten... inderdaad bijna zonde om op te sturen! Ik lijst ze ook vaak in haha :)

    BeantwoordenVerwijderen