zaterdag 20 april 2013

Inspiratie..

Soms heb je je inspiratie nodig voor andere dingen dan het bloggen.. 
Ik ben gevraagd door vrienden of ik het geboortekaartje wil maken voor hun eerste kindje.. 
Erg leuk natuurlijk maar ook lastig..
Dus de afgelopen week ben ik vooral bezig geweest met heel veel foto's maken 
en ideeën opdoen via internet.. 
Het resultaat kan ik nog niet laten zien, daar moeten jullie nog even op wachten..
En omdat het nog een verrassing moet blijven of het een jongetje of een meisje wordt, 
zijn de foto's die ik hier plaats lekker neutraal.. :-)



Op deze blokjes lijmde ik letters vast. 
Ook leuk met een naam erop als kraamcadeautje bijvoorbeeld..

Tijdens het opruimen vond ik deze oude ansichtkaarten die ik ooit op een rommelmarkt kocht..
Geweldig om te bedenken wie deze kaarten geschreven zouden hebben.. 
Prachtig toch die oude handschriften?






Ik wens jullie allemaal een heel fijn en zonnig weekend!

Liefs, 

Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je inspiratie hier op los te mogen laten!!!
    Veel succes, de foto's zijn al leuk!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me ook best lastig, omdat je je echt in moet leven in de smaak van je vrienden. Maar het is een leuke uitdaging!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat leuk!!
    Ben benieuwd wat het geworden is ;).
    Wat een lieve schoentjes...♥!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht! Zal vast mooi worden.
    En wat mooi dat je die oude postkaarten hebt. Ik zie uit 1940! Wat zal er van ze geworden zijn....?
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk project! Een eer! Kan me voorstellen dat het spannend is, ben benieuwd!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opdracht. Met jouw creativiteit moet dat vast lukken!

    groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen