woensdag 27 februari 2013

Hangertjes

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens iets wat ik zelf heb gemaakt..
Ik zag hier een plaatje van op Pinterest en dacht: dat moet ik ook kunnen ;-)
Het zijn hangertjes gemaakt van vilt. 
Ik heb ze met de hand in elkaar gezet maar volgens mij kan het ook met de naaimachine 
(daar ben ik helaas niet zo goed in).

En het resultaat is echt te schattig:



De mutsjes heb ik gemaakt van een sok (waar je die al niet voor kunt gebruiken)


Ik heb vandaag weer nieuwe vilt gekocht in andere kleurtjes 
dus kan er weer een aantal maken..

Liefs,

Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk zeg...en vilt kun je idd naaien op de naaimachine, maar met de hand gaat het soms nog sneller.
    Leuk om te doen, ik geniet er ook altijd van.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig zijn ze geworden, Lisanne! Echt heel leuk. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze geworden. Ze staan ook vast leuk in een paastak. Lieve groet,Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn errug leuk geworden! Zo lief.
    en verslavend dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk!!! Schattig! En herkenbaar, niet handig zijn met de naaimachine, .. maar gelukkig is er nog altijd naald en draad!
    Ik kom hier vaker snuffelen!
    Je bent ook altijd welkom op mijn blog: 't Bezige Bijtje.

    Lieve groet,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, wellicht ook een leuk idee als traktatie bij de kinderopvang voor mijn jongste.
    Ga ik onthouden.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen