zondag 24 februari 2013

Binnenkijken

Allereerst een hartelijk welkom voor alle nieuwe volgers!
Erg leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen :-)

Deze post geen zelfmaak-idee maar een kijkje in ons huisje..
Ik had al een hele tijd een oude kast staan (een echt "familie-erfstuk")..
Hij was al wit geschilderd maar de binnenkant moest ik nog steeds opknappen 
en dat heeft toch wel even geduurd..
Vorige week had ik eindelijk tijd om hier eens wat aan te doen.
Dus daarna gelijk de kast naar boven gesjouwd (en wat was dat ding zwaar).

En nu staat hij eindelijk te pronken als "knutsel-kast", compleet met oude sleutels..





Het schilderij is gemaakt van takjes die ik geschilderd heb met latex en vastgelijmd op een MDF-plaat..


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
Een fijne zondag nog!

Liefs,

Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Een leuke kast met mooie details, zoals de sleutel, heerlijk als je zo een rommelkast hebt!!
    Je hart is een leuk idee...ga ik onthouden hoor.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook wel eens de binnenkant overslaan omdat dat zo'n rotwerkje is. Lekker dat het klusje nu gedaan is en je spulletjes een mooi plekje hebben gekregen. Dat hart is erg leuk geworden! Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij staat ook nog een leeg kastje in de woonkamer! Inmiddels is het hout in huis gehaald om de binnenkant een opknapper te geven. Het kastje heb ik net nieuw, maar ow, wat is ie oud!! Ik ga het opknappen van t kastje niet in mijn eentje redden, krijg gelukkig hulp van mijn handige vader! Knap dat het jou wel gelukt is. Ik vind m erg mooi!!! En toch een DIY :-) ik vind je schilderij van takjes namelijk super leuk!!!!!!!! Echt!!!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Gave kast, leuk detail die sleutels. Ziet er zo heel stoer uit allemaal bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een superleuk kastje. Zou ook leuk in de woonkamer staan, maar daar staan bij jou vast hele leuke andere kastjes. Je hebt echt een mooi hart gemaakt. Leuk om even bij je binnen te mogen kijken!

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie leuke reacties :-)

    BeantwoordenVerwijderen